18 februari 2009

Mongo.



Nu lägger jag upp en bild på mej snabbt som faan innan jag hinner ångra mej :)

Idag ska jag färga håret och Agnes ska komma hit och hjälpa mej att göra slingor.
Lite svårt att göra det själv, speciellt i nacken.
Det blir iallafall någon ljusbrun färg till hela håret och sedan blonda slingor.
Får väl se hur det blir men jag tror inte det kan bli sämre än vad det är nu.

Måste se till att komma in i duschen nu så jag kan börja färga håret sedan.

Over and out.

(Haha, vad vinögd jag såg ut på bilden såg jag nu)

14 kommentarer:

Anonym sa...

jättefin bild :) Mer bilder på dig själv borde du lägga upp hörredu du.

DeadSilent sa...

Tack :)
Ja det kan man ju tycka hörredu du!

Anonym sa...

Jag tycker du var jätte fin i håret:)
Fast du är ju alltid fin!

btw, hur gör du bilden så "len"?

DeadSilent sa...

Nej jag var så trött på den hårfärgen :)

Jag har så jävla snygg hy :P
Nej men photoshop fixar det mesta vettu.

Anonym sa...

ja, ibland är de ju så:)
Haha,najs!
men, jag skulle vilja ha så på mina bilder! :P har inte photoshop dock:/

DeadSilent sa...

Då får du ju se till att ta hem det :)

Anonym sa...

Njaa, min dator klarar inte av det riktigt! har ju bara en liten asus eee:P

Anonym sa...

Det e klart den klarar de.. du behöver ju inte ha det senaste..

/annas jävligt tuffa broder

Anonym sa...

Okej, den kanske klarar de ;P
men får köra genom wine och blir lite segare då! :/

Anonym sa...

aha.. du kör inte windows?

Anonym sa...

Nä den skiten går ju inte att använda:P

DeadSilent sa...

Kan man inte använda photoshop utan att behöva använda ett program som wine i dit OS så tvekar inte jag om att använda windows iallafall :)

Unknown sa...

Grr..:P
Jag gillar inte windows iaf, och behöver jag redigera bilder (enkelt) så använder jag gimp:) Gratis och lätt! :D

DeadSilent sa...

Jag installerade gimp men jag fattade ingenting av det :D