18 februari 2009

Köttbullar.

Färgningen/slingningen av håret gick bra.
Det blev betydligt bättre än innan, ska försöka ta någon bild och lägga upp här, men inte just nu.
Tack Agnes för hjälpen iallafall :)

När Agnes hade gått hem började jag fundera på vad man skulle göra för middag.
Bestämde mej för att göra egna köttbullar så jag drog iväg till netto och handlade lite.
Sedan var det ju bara att sätta igång och diska, Fredrik kom hem mitt i allt så han fick fortsätta med disken och sedan skala potatis medans jag fixade köttbullarna.
Blev även egen brunsås gjord.
Första gången jag gör egna köttbullar för den delen, dom blev goda :)
När magen blivit nöjd och mätt och vi dukat av allt och fått någon ordning på det så bestämde jag mej faktiskt för att ställa mej och diska igen.
Tänkte att när jag för en gångs skull ändå är igång så kan jag ju lika gärna fortsätta.
Men jag lämnade faktiskt kvar kastrullerna för dom är ju sååå tråkiga att diska!


(Inte mina köttbullar, glömde ta kort som vanligt)

Nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen.

Inga kommentarer: