19 februari 2009

Ekonomisk.

Igår efter maten så sparade jag för en gångs skull potatisen och såsen som blev över istället för att slänga det.
Så idag steker jag potatis och prinskorv som vi hade några kvar i kylskåpet.
Sedan ska jag ha brunsåsen till det.
Jag var lite ekonomisk där ett tag ^^
Det var inte Fredrik däremot för han gick och köpte en pizza idag för att äta på jobbet.



Idag har jag inte gjort mycket nytta, vilket inte är så ovanligt.
Börjat kolla på serien Life, igen.
Kollade på några avsnitt för några månader sedan men sedan sluta jag, vet inte varför för serien är bra.
Förutom att ha kollat på det så har jag faktiskt sovit några timmar på eftermiddagen.
Har inte haft något speciellt att göra idag iallafall så jag tyckte det kunde vara skönt.

Nu ska jag se till maten lite :)

Over and out.

Inga kommentarer: