24 februari 2009

Skridskor.

Nu var det några dagar sedan jag skrev sist.
Ni kanske trodde att jag hade dött men nej då, jag hänger fortfarande med.

Jag får väl ta och sammanfatta lite av vad som har hänt sedan jag skrev sist.

I fredags drack jag lite cider och vodka.
Var borta hos Agnes en sväng och babblade med henne.
Pratade även med Anneli i telefon :)
Sedan satt jag mest vid datorn och msn:ade med min bror, vi lyssnade på musik "tillsammans".

Lördagen var slapp, söndagen var lika slapp den.

Igår började jag dagen som vanligt med att sätta mej vid datorn för att piggna till.
Kollade på några Life avsnitt.
Ställde mej och strök efter det, fixade nyckeln till gymmet här på markör och gick dit en sväng, duschade, gick till netto, fixade och åt taco och avslutade dagen med att kolla på några avsnitt av Trollkarlens hemligheter.

Idag var det inte heller en ovanlig dag utan jag satt mej vid datorn för att kolla på Kyle XY, Medium och House.
Efter det diskade jag, känns underbart att ha det överstökat redan.
Sedan så bestämde jag mej för att gå ut en sväng, så jag tog en promenad till Hemköp och köpte massa vaniljbullar och gick till v-data och bjöd Fredrik mfl. på bullar.
Stack sedan iväg till en second hand butik för att kolla på pussel.
Jag har blivit pusselberoende, har lagt lite pussel på internet men det är ju inte samma känsla som att ha ett riktigt.
Hittade två stycken 1500-bitars pussel som jag köpte för 40:-
Så snart så ska jag jävlar i mej pussla!
Efter att jag varit där gick jag hem och nu sitter jag här.

Förresten när jag var på väg till Hemköp så gick det en dam framför mej med sin cykel.
Det såg lite halkigt ut men hon skulle börja cykla iallafall.
Jag kollade ner på min mp3-spelare och när jag kollade upp igen låg både hon och cykeln vid trottoarkanten i snön.
Jag kunde ju inte bara gå förbi henne utan att hjälpa henne så jag fick ju hjälpa henne.
Cykeln och hennes väska hade jag inga problem att få upp men hon var svårare, dessutom så sa hon klart och tydligt att hon var full :D
Men hon fick upp sej själv till slut.
Hon tackade mej så jätte mycket för hjälpen och jag gick vidare.
Det dröjde inte länge förrän jag hörde "Aj, aj, hjälp".
Då hade hon ramlat igen men den här gången gick jag bara vidare för jag såg att någon annan hjälpte henne den här gången :D
Jag hade ju kunnat bli kvar där hela dagen med tanke på hur bra hon lyckades.
Halt väglag plus att vara full är bland dom sämsta kombinationerna som finns, och så cykel på det.

Jag har sån jävla fotsvett nu bara så ni vet.

Orkar inte lägga upp någon bild för att göra inlägget roligare.
Nu blir det pussel.
Over and out.

Inga kommentarer: