11 februari 2009

Slit ut mitt öga!

Som jag skrev igår vid 20-tiden så la jag mej i soffan och blundade en timme.
Sedan orkade jag gå upp för att göra mej redo för sängen men när jag väl hamnade där hade jag piggnat till av att ha legat och slöat i soffan 1 timme men huvudvärken var fortfarande kvar.

Fredrik gick bort och hjälpte någon med en dator då och jag gick upp igen och tog panodil i hopp om ett mirakel och satt mej vid datorn och kollade på en film.
The Stepfather hette den, den var bra.


Huvudvärken försvann inte som vanligt fast att jag tagit panodil.
Jag börjar tro att dom enbart innehåller vatten eller något sådant.

Gick och la mej sedan iallafall och när jag vaknade nu på morgonen mådde jag nästan bra, kände att huvudvärken kanske fortfarande fanns kvar och det gjorde den ju.
Den blev bara värre och värre och till slut gick jag och la mej och vaknade vid 17 igen.

Nu har jag ingen huvudvärk men det är inget att hoppa jämfota över för man vet aldrig om den snart kommer tillbaka.

Har varit ute i busvädret och köpt mjöl och ägg till pannkakor idag.
Så köpte jag mackor, smör och oboy till frukosten imorgon.
Kom faktiskt ihåg att köpa smör till Fredrik, dessvärre tror jag inte han äter brödet jag köpte.
Såg när jag kom hem att det är frö eller något i dom.
Han är ju så enformig och äter bara pågenlimpa.
Fick även fatt i en Festis med hallon och blåbärssmak :D
Kom på efteråt att dom hade Mariannechoklad i nettobladet den här veckan och det har jag varit sugen på hur länge som helst nu.
Men det får vara nu faktiskt.

Fredrik är sjuk.
Nu ska jag göra pannkakssmet.

Over and out.

Inga kommentarer: