12 februari 2009

Snigelfart.

Den här dagen är hur seg som helst!
Vaknade vid 9-tiden och gick upp då.
Spelade lite guitar hero och efter det satt jag mej vid datorn och kollade omkring lite och sedan kollade jag på lost och åt frukost framåt 12.
Efter det så drog jag igång en film men stängde av lika snabbt för jag var trött så jag gick och la mej i sängen istället hos en sjuk Fredrik som har varit hemma från jobbet idag.
Jag somnade iallafall och gick upp vid 15 igen.

Sedan dess har jag inte gjort så mycket, pratat lite med mamma i telefon och nyss spelade jag guitar hero igen.
Tog mej igenom Through the fire and flames på medium med hela tre stjärnor och ungefär 400 missar :D

Ska alldeles strax gå in i duschen, tar ungefär 1 timme att duscha, tvätta håret och raka sej så där försvinner lite tid, och efteråt ska man ju göra sej i ordning som också tar en stund.
Sedan ska jag stryka.

Får nog bli en film eller något när jag är klar med det.
Någonting måste jag göra iallafall så tiden går fortare för detta var faan i mej en seg dag.
Men ser ju fram emot morgondagen så antagligen därför :)

Over and out.

2 kommentarer:

Anonym sa...

exakt, dagen innan man fyller 20 ska man nog inte förvänta sig att dagen går fort :D

DeadSilent sa...

Nej jag tror inte heller det :)