10 februari 2009

Festis!

Fredrik kom hem med en Festis istället för Mer med hallon och blåbärssmak.
Som det är med alla Festisar så var även den mycket godare än Mer.
Så min kväll blev räddad iallafall, fast festisen tog slut med en gång :(



Just nu känner jag mej helt körd.
Skulle kunna gå och lägga mej och sova för att jag är så trött men gör jag det nu så lär jag vakna om 2 timmar eller något och inte kunna somna förrän någon gång inatt igen.
Huvudvärk har jag också, eller ja, jag har mest ont bakom ena ögat men även lite i huvudet.

Har varit riktigt slapp sedan jag kom hem från stan vid 12-tiden.
Suttit vid datorn och kollat på lite avsnitt av olika serier bara.
Verkligen inte orkat göra någonting idag.

Usch jag vet inte vad jag ska hitta på nu, orkar inte kolla på någon film eller göra någonting annat heller för den delen.
Det enda jag verkligen känner för är att gå och lägga mej och lösa korsord.

Får väl slänga ner mej i soffan ett tag, hade jag inte haft huvudvärk hade jag kunnat spela lite guitar hero men jag tror jag ska ligga och blunda lite bara.

Over and out.

Inga kommentarer: