02 februari 2009

Ångest-måndag.

Kitty går omkring här och är hur kelig som helst, hon la av ett jävla långt mjau nyss.
Hon brukar alltid bete sej så när det bara är smulor kvar i torrfoderskålen men det är massa torrisar kvar.

Har precis städat toaletten, handfatet, badkaret och badrumsskåpet.
Det behövdes verkligen, det är värdelöst att dra ut på sådant, bättre att ta tag i det och göra det regelbundet så blir det ju bara enklare.
Jag är tacksam för att jag äger gummihandskar iallafall, annars hade jag aldrig kunnat städa där inne.
Det som är kvar som behövs göras på toaletten är torka golv och putsa speglarna och damma lite.
Mina badankor har ju fått ta sej ett litet bad idag också :)
Skulle verkligen behöva den golvhyllan som jag har kollat på uppe på jysk till badrummet för snart får jag inte plats med fler ankor.

Ska snart ställa mej och stryka massa tvätt och efter det blir det att plocka in disk och diska det som finns.
Om jag hinner så ska jag duscha innan jag börjar med maten annars får jag göra det efteråt.

Plantera om mina kaktusar måste jag ju göra också, men det är inte säkert att det blir idag.

Jag måste börja ställa klockan på 9:00 på morgonen så jag inte sover bort hela förmiddagen för dagen blir så kort då.
Jag kommer hata det i början men man lär väl vänja sej och det vill jag göra.

Bäst att springa vidare nu.
Over and out.

Inga kommentarer: