01 februari 2009

Trevlig helg, ångest-måndag nästa.

Som sagt igår träffade jag Fredriks mamma och hennes man för första gången.
Dom var inte alls farliga :)
Det var trevligt och vi fick jätte god mat!
Det blev kalkon med potatis och en sås som jag hade kunnat dricka i ett vanligt glas för den var så god :D
Kärleksmums stoppa vi i oss efter maten också som Fredriks mamma hade gjort.
Fredrik fick 6 kg winegums med sej hem ^^
Det räcker nog ett tag åt honom för jag tycker inte om det.

Idag har mamma och pappa varit här en sväng.
Mamma var desperat efter en skiva som jag hade bränt åt henne.
Sedan så hade dom köpt en påse med jord till mej för jag ska plantera om mina kaktusar.
Tekakor åkte pappa iväg och köpte också som Fredrik och jag åt till Frukost sedan.

Annars har jag inte gjort mycket alls idag, mest spelat sims.
Tog bara en paus för att kolla på The Dentist 2 och äta lite mat.

Nu är det dags att gå och lägga sej hos min sötboll :)

Over and god natt!

Inga kommentarer: