25 januari 2009

Rastlöshet.

Igår kom gardinerna upp på plats, sidobordet och allt annat.
Mådde inte alls bra igår kväll, fick en hemsk huvudvärk och slutade dricka cider och kollade på en film istället.
Efter det gick jag och la mej med en gång och huvudvärken var inte att leka med, som tur var somnade jag ganska snabbt och när jag vaknade idag var huvudvärken borta.

Nu har jag satt igång med cider igen.
Den här dagen har inte varit rolig alls, var så rastlös innan idag och kunde inte komma på någonting att göra så jag gick och la mej och sov ett tag.
Har precis suttit och spelat lite sims men stängde av det och började göra en kladdkaka istället i brist på annat.
Snart ska den in i ugnen och när den är klar kanske det blir film och kladdkaketugg.
Om det blir film blir det antagligen Timber Falls, har inget annat hemma tror jag.
Eller jag ska iofs ta hem den igen för jag har den bara på dvd och bränna och greja orkar jag inte hålla på med så lättare att ta hem den på divx och köra över den på usb-minnet.
Hoppas den är bra för jag orkar inte med fler halvdåliga filmer nu.

Ska nog ringa mamma en sväng nu.

Over and kakkladd.

Inga kommentarer: