28 januari 2009

Inte roligare än så.

Drar hem lite film som jag tänkte se såfort dom är nerladdade.
Undertiden tänkte jag fylla i det här tjofset som jag snodde från Agnes.

Vad heter du? Anna.
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Inget.
Vilket stjärntecken är du? Vattuman.
Vilken årgång är du? 89:a.
Var bor du? Västervik.
Bott utomlands? Nej..
Flyttat antal gånger? 2 gånger, första gången när jag var ca 1 år och andra gången till Fredrik :)
Vart skulle du vilja bo? Här jag bor nu, eller möjligtvis i en större lägenhet.
Vilken skolklass? Ingen?
Vad vill du bli när du blir äldre? Den som ändå visste det.

UTSEENDE:
Hur lång är du? 162 cm.
Hårfärg och frisyr? Blont och brunt, håret är klippt i en jävla massa hack.
Ögonfärg? Blå.
Mest nöjd med? Mina fötter är ju rätt små och gulliga.
Skostorlek? 36-37.
Glasögon? Ja tyvärr, personen som uppfann linser är jag förevigt tacksam.
Har du några piercingar/tatueringar? Har 10 hål i öronen om dom räknas.

KLÄDER:
Vad använder du just nu för jacka? Pendlar mellan min svarta vinterjacka och min grön/vita vinterjacka.
Vad använder du just nu för skor? Mina rutiga vans blir det oftast för dom är lättast att ta på sej.
Favoritfärg på kläder? Svart, grått och grönt.
Favoritmaterial på kläder? Inte vet jag.
Favoritaffärer? Ingen speciell, kan hitta fina kläder lite här och där.
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Oftast 0:-
Favoritmärke? Koola Anna bara för namnets skull :P

DIN LÄGENHET:

Stor, liten eller mitt emellan? Jämför man med en 25 kvm lägenhet är våran på 45 kvm stor? Så det beror på vad man jämför med.
Vilken färg på tapeterna? Kök - grönt. Vardagsrum - vitt :(, Sovrum - grönt. Mycket grönt för jag skulle vilja ha det i vardagsrummet också, inte meningen att det skulle bli så ju ^^
Vilka färger går rummen i övrigt? Köket - grönt. Vardagsrummet  grönt-oranget-svart. Datahörnan - blått. Sovrummet - inget speciellt.
Favoritmöbel och varför? Köksbordet tror jag.
Vad vill du ändra där inne? Ny soffa hade ju varit fint, den vi har nu förstör ju allt.
Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Gräsmatta, skog, tvättstugan..inget av intresse.
Vad har du där inne av följande:
a) Tv? Ja.
b) Video/dvd? Ja, dvd.
c) Dator?  Ja.
d) Stereo? Ja.
e) Telefon? Ja.

BLANDAT:
Vem ringde du senast? Minns inte, mamma eller Fredrik.
Roligast förra veckan? Lördagen var ju ganska händelsefull, så förutom huvudvärken så var den nog roligast.
Favoritläsk? Ingen, om man bortser från fanta när det har med vodka att göra :P
Favorithund? Collie-hundar är ju alldeles för söta!
Favoritjuice? Bravos "apelsin, äpple och mandarin".
Nödvändig kändis? Axl Rose.
Vad vill du ha för hårfärg? Det undrar jag med, tycker inte om någon när jag väl har det. Svart snart igen kanske?
Tycker du om att ligga på stranden och sola? Oh ja!
Vad har du på dig idag/kväll? Just nu sitter jag med nattlinne och filt på mej.
Har du växt något det här året? Nej.
Vilka år har varit dina bästa? Jag kommer väl inte ihåg vilka årtal som tillhör vissa händelser osv.
Vad ser du fram emot? Utomlandsresa i höst.
Vad ligger på ditt databord just nu? Papper, kamera, tuggummi, hörlurar, cd-skiva, pennor och lite annat skit..
Hur ofta städar du? Några gånger i veckan.
Hur ser stolen som du sitter på ut? Svart datastol.
Är du romantisk? Nej.

Vilket tvprogram såg du på senast? Ser aldrig på tv men jag såg House på datorn.
När dansade du senast? Vet jag inte.
Drömålder? Nöjer mej med den åldern jag är i.
Knark? Jaha?

Keps eller mössa? Keps.
Kängor eller pumps? Verkar jobbigt båda två.
Pannkakor eller plättar? Samma sak fast i olika storlekar så det spelar ingen roll.
Dvd eller vhs? Dvd.
Vem borde skaffa skunk? Haha, ingen!

Har du någonsin färgat ditt hår svart? Ja det har nog hänt :P
Kött eller inte? Kött.
Vinter eller sommar? Sommar.
Kaffe eller läsk? Inget av det.
Brukar du gå på McDonalds? Det är ju inte omöjligt.
Eminem eller Britney Spears? Öh.

Vilket är ditt favorit-tevespel? Super Mario och Guitar Hero.
Vilket är ditt favorit-dataspel? The Sims 2 och äventyrsspel i samma stuk som Monkey Island.
Hamburgare eller pizza? Givetvis pizza!
Snygg eller snäll? Snäll.
Tv eller radio? Radio.
En grej du inte kan klara dig utan? Cigaretter.

Tre filmer jag kan se om och om igen:
1. Kopps
2. The Notebook
3. Dirty Dancing

Fyra tv-program jag gillar:
1. House
2. Criminal Minds
3. One Tree Hill
4. Mia och Klara.

Tre sajter som jag besöker dagligen:
1. Bloggar
2. En viss torrent-sida.
3. Bilddagboken

Två favoriträtter:
1. Lingongryta
2. Vad som helst gjort på kycklingfilé


Nu blir det film.

Inga kommentarer: