20 januari 2009

Förvirrad morgon.

Vid 7:45 i morse vaknade jag av en irriterande signal som vägrade sluta.
Efter ett tag så fattade jag att det var en alarmsignal så jag satt mej upp för att stänga av den när jag märkte att det var Fredriks mobil som larmade så jag sa det till honom.
När han väl hade gått upp låg jag helt klarvaken kvar och trodde inte att jag skulle somna.
Var dessutom täppt i ena näsborren som vanligt, går inte en morgon utan det.
Och det kan jag reta ihjäl mej på och det brukar få mej att gå upp.
Men jag ville inte för då skulle dagen bli för lång istället för kort som igår.
Somnade om till slut iallafall men vaknade 10:00 och var helt förvirrad för att ett till alarm gått igång.
Jag fattade inte varför Fredrik inte stängde av det men sedan gick det upp ett ljus, det var ju mitt eget som jag hade ställt igår kväll så jag inte skulle sova lika länge som igår morse.

Nu är jag iallafall uppe.

Idag har det kommit ut ett avsnitt av Kyle XY, One Tree Hill, Gossip Girl och House!
Mycket skojigt.

Men nu ska jag spela betapet med Agnes.

Over and bokstavspyssel.

Inga kommentarer: