20 januari 2009

Tråkig mat.

Det är helt otroligt, jag har inte sett ett enda avsnitt av något av det som kom ut idag.
Efter att jag spelat betapet med Agnes så satt jag mej med sims till 15:00 ungefär.

Sedan har jag bara duschat, vet inte vart resten av tiden tog vägen.

Snart är det dags att börja med maten.
Köttbullar, potatis och sås, det är nästan ännu tråkigare än pannkakor.
Speciellt när det är mamma scans äckliga köttbullar och pulversås.
Inte ens mjölig potatis har vi!

Imorgon blir det nog falukorv med mos och på torsdag var det väl tänkt att vi skulle äta gratäng med köttfärs och pasta som man för länge sedan ätit sej trött på.
Men antagligen blir det inte så för vi har bara irlänsk köttfärs hemma och vi har kommit fram till att den bara passar till taco då  man inte känner den hemska smaken.

På fredag är det pengadags och då ska jag köpa fläskfilé och gryta ihop det till en vettig måltid!
Eller om jag testar "Klassisk sommarkyckling" som verkar gott.

Ikväll blir det att se dom 3 sista avsnitten av Alias sedan har Fredrik och jag sett alla 5 säsonger.
Vad ska man se på efter det då?
Får bli att ta igen massa filmer.
Sedan så har vi ju alltid Criminal Minds och House varje vecka.

Over and potatisskalare.

Inga kommentarer: