19 januari 2009

Sover bort halva dagen.

Den här dagen började totalt värdelöst, jag vaknade inte förrän 12:30, fick en chock när jag såg vad klockan var.
Spelade en omgång betapet med Agnes så jag piggnade till lite.
Så nu som först har jag blivit klar med strykningen, disken och sugningen av damm.
Klockan är 15:30 och om 1 till 1½ timme ska jag börja med maten för Fredrik kommer hem tidigare idag för han ville hinna hem och äta innan klockan 19 då han ska iväg på ett möte.
Dagens middag blir pannkakor, jag kan nog inte tänka mej något tråkigare men när man har lite pengar så är det billigt och bra.
Och så länge man blir mätt i magen så får det ju funka.

Dricker vatten som en tok nu för att stilla hungern.
I och med att jag vaknade så sent har jag ju inte hunnit bli hungrig förrän nu och jag kan inte äta frukost nu när det snart är dags för pannkakor.

Tycker så synd om Myran när jag dammsugar, hon är ju livrädd och det känns nästan som jag jagar henne med dammsugaren för hon springer ju hela tiden iväg och gömmer sej på det stället som jag ska dammsuga härnäst.
Min tuffa Kippy-bit däremot är inte rädd, ligger hon på soffryggen och jag ska dammsuga där så kan jag dammsuga runt omkring henne utan att hon flyttar sej så jag får lyfta bort henne istället ^^

Nu ska jag spela sims, mitt uppe i att inreda mitt hus ju *manisk*

Over and out.

Inga kommentarer: