23 januari 2009

Brist på energi.

Kvällen kommer inte bli riktigt som det var tänkt.
Kommer inte stå och laga massa god mat för jag har ingen energi alls till det bara för att jag enbart har fått i mej lite godis idag.
Så för att göra det så enkelt som möjligt så blir det färdig köttfärssås på burk.
Länge sedan jag åt det och det går ju faktiskt ner.

Har varit igång med att sy gardinkappan nu på eftermiddagen.
Skiter i att tyget är för tunt för mitt tycke, det får bli som det blir.
Än är den inte klar, har 8 meter kvar att sy.
Och sedan har jag fortfarande längderna och omtagen kvar men det blir inte att jag syr dom idag.

Måste ta mej en dusch också.
Trist att klockan redan är 18, varför går dagarna så fort?

Tanken var ju att vi skulle fylla kyl och frys idag men så blir det inte.
Dels för att jag känner mej stressad och sedan för att jag inte vill handla på netto för dom har bara hälften av det man ska ha.
Så jag tänkte som så att imorgon kommer pappa hit med mitt sidobord som har kommit från Ikea.
Sedan ska vi iväg och köpa fler gardinstänger och då tänkte jag att jag skulle passa på att handla på willys när det ändå finns en bil tillgänglig.

Nej jag får nog ta mej en dusch nu och vänta med att sy klart gardinkappan efter maten eller imorgon för just nu är jag så hungrig och trött så jag inte kan tänka.

Over and out.

Inga kommentarer: