25 december 2008

Julen är över.

Du är julen över, nyårsafton nästa!

Igår åt jag så mycket julmat så jag trodde jag skulle spy, och massa choklad och annat skit.
Ätit julmat idag med men då blev jag lagom mätt.

Tänkte berätta vad jag fick i julklapp.

Från Fredrik:
- Parfymen Fizzy
- Hello Kitty nattlinne med tillhörande byxor.
- Nya batteri till vågen
- Choklad

Från pappa:
- Strykjärn + strykbräda
- Boken "Luftslottet som sprängdes" av Stieg Larsson
- Comviq kontant 100:-
- 1000:-

Från mamma:
- Förkläde + två grytlappar
- Toalettborste
- Hello Kitty nattlinne
- Filt
- Korsordstidning
- Choklad
- Comviq kontant 100:-
- 500:-
- Ketchup!

Från mormor och morfar:
- Choklad
- 500:-

Andreas och Eva:
- Tuggummi
- Another Life - Memories from nothing
- Guns N' Roses - Chinese Democracy
- Ett kort på Felicia
- Vardagsrumsmatta

Det var nog det hela.
Sammanlagt fick jag 2 kg choklad.
Och 2000:- är inte heller fel, då slipper man vara nykter på nyår :D
Jag är nöjd med allt!

Nu ska jag gå och pilla med mina julklappar :)

Over and julrus.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ketchup och tuggummi? :D

DeadSilent sa...

Haha ja jag vet inte vad det var för ryck mamma fick som köpte ketchup.
Och tuggummi vet Andreas att jag alltid vill ha så det var bra ^^