23 december 2008

Julklappsstim.

Idag ringde Andreas vid 11 och frågade om jag ville följa med honom och julhandla och det svarade jag ja på.
Så vid 12 kom han och hämtade upp mej sedan sprang vi omkring lite överallt.
Blev att äta en god kycklingbaguette på Tant Grön också, dödens gott.

När jag kom hem kom Agnes hit så vi har nyss öppnat julklappar.
Jag fick asabra julklappar av henne.
Grön ögonskugga (tre olika sorts grön), en anka som skiftar färg, ett set med en frisörsax, sån sax man tunnar ut håret med och en kam och en ny plattång :)

Ska bli kul att testa plattången sedan när jag har duschat.
Får se om jag testar ögonskuggorna också eller om jag inte gör det förrän imorgon.
Skulle ju vilja testa saxarna också, får se om jag kan klippa till mej lite ^^

Ikväll ska Fredrik och jag spela bingo lotto, det kan faktiskt vara rätt roligt ibland.
Tänkte ju se två avsnitt av 24 nu för då har jag sett klart säsong 2 men det verkar väldigt stressigt nu om jag ska hinna både det, duscha och göra mej i ordning till halv 8 då bingo lotto börjar.
Jag ska ju både tvätta håret och raka benen när jag duschar så det kommer ju ta minst 30 minuter i duschen, sedan ska jag fixa håret, hitta kläder och sånt skit också och det tar också minst 30 minuter.
18:30 skulle jag tippa att jag är klar och nu är klockan 17:10.
Har jag tur är jag kanske klar till dess.

Jag säger nog faktiskt god jul nu till er för om jag inte återkommer något mer ikväll så skriver jag inget förrän efter jul för imorgon kommer pappa och hämtar Fredrik och mej vid halv 10 redan och innan dess skriver jag nog ingenting.

Nu ska jag sluta babbla och se till att komma in i duschen också, bara det brukar ju ta minst 15 minuter :D

Over and GOD JUL!