29 december 2008

When it's good, it's good, it's so good.

Idag har jag plockat bort allt julpynt förutom ljusstakarna och slingan på balkongen.
Tycker egentligen inte om julpynt men i år hade jag lite bara för att få känslan av att någonting är på gång, julafton, men nu är ju det över och då gör julpyntet ingen nytta.
Förutom att det fyllde upp lite på vägghyllorna, så nu har jag problem med att fylla upp dom, ett tag tyckte jag att jag hade för mycket prydnadssaker och visste inte vart jag skulle göra av allt, men nu är det tvärtom.


Annars idag så har jag bara gjort såndant som jag tycker måndagar är till för.
Dammsugit, diskat, strukit, vikt tvätt, kastat sopor och sånt skojsigt.

Glömde ju skriva på min julklappslista att jag fick en kattalmanacka av mamma också så den har jag fått upp på väggen idag.

Nej nu får det bli att sätta igång lite musik, funderar faktiskt på att lyssna på Opeth, det var längesedan.
Ska göra mej i ordning lite också så man slipper känna sej som något Kitty eller Myran spytt upp.

Over and städning på Mrs. Doubtfires vis!

Inga kommentarer: