24 november 2008

Mördare.

Efter att ha kollat på 4 avsnitt av 24 och läst lite så somnade jag i soffan.
Vaknade för 5 minuter sedan och det är mörkt i lägenheten och lika mörkt ute om man bortser från gatlyktorna utanför och lampor som lyser i andra lägenheter.
Man kan tro att det är mitt i natten men egentligen är klockan bara 5 på eftermiddagen.

Det är snö ute, samtidigt som jag hatar det så tycker jag att det är något speciellt med det, det följer med en viss stämning med snön när den lägger sej på marken.
Så länge jag får vara inomhus och slippa vara delaktig i det så känns det bra och mysigt.

Jag drömde att jag hade mördat någon och att jag gjorde det igen.
Två mord och där stod jag.

Har haft stängt balkongdörren hela dagen med förhoppning om att det skulle bli varmare i lägenheten men det är fortfarande bara 16 grader här inne.
Det hade varit skönt att svepa in hela lägenheten med isoleringsmaterial.

Over and out.

Inga kommentarer: