25 november 2008

Bullfest, bullfest hela dan.

Idag har jag bakat massa kanelbullar, 56 stycken för att vara exakt.
Och då sjunger man bullfest bullfest hela dan!
http://www.youtube.com/watch?v=yFto6sJFNmw

Åt nyss två bullar men när jag rapar smakar det bara taco för det åt vi innan ^^

Igår morse vaknade jag av att något i lägenheten åkte i golvet men när jag gick upp för att titta kunde jag inte se något som saknades.
Idag däremot såg jag vad det var, krukan på väggen med en kaktus i fanns inte på väggen längre utan på golvet bakom soffan.

Fick dom 100 korten idag som jag beställde för framkallning i lördags, jag är nöjd.
Nu blir man bara sugen på att fixa med det i fotoalbumet och sätta vissa i ram och hänga upp på väggen.
Men det får ändå vänta lite.

Sugen på att spela the sims också men det är försent nu, Fredrik kommer lägga sej om högst en halvtimme och jag lägger mej alltid när han lägger sej.
Jag kan bara inte vara uppe när han lagt sej, jag måste ligga hos honom då :)
Får spela det imorgon istället, får se fram emot min hemskt dåliga bok nu istället som jag ska plåga mej igenom bara för att jag inte klarar av att äga en bok jag inte läst.
Funderar på att slänga den så jag blir av med den.

Förresten så håller jag på att bygga ett eget hus i the sims, tänkte bygga Andreas och Evas hus och även fixa med trädgården så det ser så likt ut som möjligt.
Har byggt mormor och morfars hus också men det har jag lagt åt sidan så länge.

Nej man får väl ta och lägga sej.
Kommer bli underbart, såfort jag har borstat tänderna så är det njutning till 100%.
Det är bara tänderna som behöver tvättas lite för innan duschade jag och bytte påslakan så jag kommer sväva som på moln när jag lägger mej och allt är helt fräscht.

Over and god natt.

Inga kommentarer: