23 november 2008

Mikael är hans namn.

Vid 12 idag var Fredrik och jag redo för en promenad bort till Fredriks bror.
Fredrik frös hela tiden medans jag svettades, jag frös bara om hakan och halsen ^^
Det blev att spela nya guitar hero och lite rock band 2.
Fredriks bror...han har faktiskt ett namn..Micke bjöd på pizza.
Sedan kom Ribba och spelade lite han med.
Vi tog faktiskt linjebussen hem, skönt att slippa kylan ett tag.

Tycker synd om Fredrik nu för han måste ut i kylan igen, han ska tvätta.
Vad skönt det hade varit att ha en tvättmaskin men utan torktumlare är det ju värdelöst.

Lånade två böcker av Micke för den delen bara för att ha något att läsa nu när jag inte har några egna.
Den ena vet jag inte vad det var för något, han tyckte att jag kunde läsa den och säga om den var bra eller inte för han hade inte själv läst den än, även att han hade köpt den -87 eller vad faan han snacka om :D
Den andra kommer jag faktiskt inte heller ihåg vad det var för något.
Fanns inte så många böcker att välja på, eller jo han hade ju fler böcker än mej men mest fantasy och sånt skit.

Imorgon är det måndag igen, usch, jag tycker inte om måndagar.
Vet inte varför men det är ångestdag nr. 1.

Nu ska jag spreta vidare.

Over and out.

Inga kommentarer: