06 november 2008

Från topp till tå.

Det hjälpte med en dusch, nu är jag lika pigg och sprallig som igår!
Efter duschen och efter att jag satt på musik så plockade jag undan den rena disken från igår och diskade det som fanns.
Sedan har jag torkat av toalettdörren, ytterdörren, dörren innanför ytterdörren och garderobsdörrarna.
Använde ta-bort-hår-rullen på vardagsrumsbordetsduken så den blev fri från tuffare-än-vad-som-är-friskt-kippys och töntigare-än-vad-man-kan-vara-myrans hår.

Nu kommer jag inte på något vettigt att göra än att dansa omkring som en tok till musiken.
Det enda som saknas nu är Agnes och sprit :)

För den delen så blir det visst att fira farsdag på söndagen då det är istället för på lördagen.
Så då blir lördagen ett frågetecken efter att vi varit nere och kollat på Agnes och Hanna Hedlund.

Over and out, måste hitta en jazz-låt.

Inga kommentarer: