11 november 2008

Another Life.

Igår släpptes min brors skiva, äntligen :)
www.anotherlife.se

Helgen hos mamma var bra, finns inte så mycket mer att säga, har ju redan skrivit om vad som skulle hända.

I förrgår fick Fredrik för sej om att sluta röka och ska han göra det måste ju jag också göra det annars funkar det inte.
Men jag kan inte sluta tvärt bara, då måste jag trappa ner.
Så igår rökte jag 3 korta cigaretter, mindre än vad jag brukar men ändå lite mycket.
Fredrik höll sej hela dagen igår men innan vi la oss fick han en cigarett av mej, så han har varit ännu duktigare än mej.
Idag vaknade jag av att Andreas ringde och då gick det auktomatiskt att jag tog en cigarett, inte bra.
Ska försöka att hålla mej borta från en till cigarett så länge det bara går nu.

Imorgon ska jag till Andreas och sova över till tordag.

Ska försöka göra så mycket som möjligt idag för att tänka på allt annat än en cigarett.
Jag har ju en del avsnitt att se av olika serier, sedan måste jag duscha, så ska jag se om dammsugarpåsarna som pappa och jag köpte passar till dammsugaren så jag kan dammsuga, sedan kan man ju alltid damma, sova, spela guitar hero, gå ut och gå (inte direkt troligt), testa nya call of duty eller spela något annat spel eller fixa med lite annat pyssel.
Så det finns ju att göra, hoppas bara det hjälper.

Over and out.

Inga kommentarer: