12 november 2008

Meningslöst.

Då blir det att åka till Andreas idag.
Det ska bli skoj, var evigheter sedan jag var hos honom, kommer inte ens ihåg sist jag var det.

Klockan är nu 10 och Andreas snackade om att han skulle komma vid 12-tiden.
Det enda jag planerat att göra är sätta i linserna, tvätta håret, föna håret, platta håret, sminka mej, klä på mej och packa.
Och det tar ju inga tider.

Igår rökte jag 4 cigaretter, lite dåligt att jag rökte en mer än i förrgår.
Men idag blir det bara 3 för jag har redan rökt en och sedan tar jag bara med mej två till Andreas och imorgon får jag klara mej utan tills jag kommer hem igen.

Jaha nu har jag tvättat håret mitt i allt, ska nog plocka ögonbrynen innan jag fönar till håret.

Ska dra igång nya Pink skivan samtidigt som jag fixar i ordning mej.

Over and out.

Inga kommentarer: