06 november 2008

16:57.

Magen är uppsvälld som en stor boll och mensvärken är så stark så jag knappt vet vart jag ska ta vägen.

Gårdagen var bra.
Jag hade massor av energi.
Jag fyllde ett 2gb usbminne med musik, satt i det i dvd'n och lät musiken strömma ut igenom stereohögtalarna samtidigt som jag glatt dansade omkring mellan varven av duschning, diskning, dammsugning och lite annat smått plock.

Idag har jag inte haft någon energi, efter att ha tvingat mej själv att somna om ett antal gånger så gick jag tillslut upp vid 11 då jag inte längre hade förmågan att kunna somna om.
Satt mej vid datorn och kollade på bonde söker fru, oskyldigt dömd och the unit.
Efter det la jag mej i soffan och läste Flickan som lekte med elden och det är vad jag gjort fram tills nu.

Mensvärken har släppt, det är en lättnad.

Jag funderar på att duscha nu med förhoppningar om att piggna till, sätta igång musik och kanske göra någon nytta eller helt enkelt bara vara lite sprallig.

Imorgon kommer pappa hit, då ska vi åka till onoff och hämta min mobil och efter det åker vi till Gamleby, hem till mamma, där jag ska spendera helgen.
Mamma och jag har namnsdag imorgon så vi funderar på att fira det med en liten smörgåstårta kanske :)
Man får väl hylla det fina namnet Ingegärd.
På lördag kommer visst idol Agnes och Hanna Hedlund till Gamleby centrum och mamma ville väl se det så det kommer det antagligen att bli.
Efter det blir det dags för mamma att laga middag för då ska Andreas, Eva, Felicia och pappa komma för att fira farsdag en dag för tidigt.
Söndag har jag ingen aning om vad det blir av, men åker antagligen hem då.

Over and out.

Inga kommentarer: