30 oktober 2008

Tradera.

Ett linne jag vann på en tradera auktion igår.
Tyckte det var snyggt även om jag kanske inte är så mycket för rosa egentligen :P
Sedan så var ju märket faktiskt Koola Anna och det står ju fram på linnet så det tyckte jag passa i och med att jag är så tuff ^^

Även lagt bud på den här tröjan, men auktionen är inte slut än.
Koola Anna det med :P


Jag är väldigt törstig nuförtiden, hela tiden faktiskt, det hjälper inte att dricka vatten, lika törstig iallafall.
Men det känns faan som jag kissar mer än vad jag dricker, känns som det aldrig ska ta slut när jag kissar.
Fredrik bara säger diabetes hela tiden såfort jag säger att jag är törstig.
Det hade ju förklarat en del men nej, det är det nog inte.
Nu ska jag kolla på oskyldigt dömd eller bonde söker fru eller house eller criminal minds eller kanske alltihop :P
Over and out.

Inga kommentarer: