31 oktober 2008

Halloween.

Jag fryser, 18 grader i lägenheten.

Har precis suttit och läst Annelis blogg, missat massa inlägg för att jag inte orkat skriva in den nya adressen innan :P
Jag trodde ett tag att jag läste något jag själv skrivit när jag läste om telefonskräck och allt vad det innebär med skakningar osv.

Det är halloween idag va? Eller hur funkar sånt där egentligen?
Spelar ingen roll egentligen för jag bryr mej inte :)
Hade jag haft pengar för att kunnat köpa sprit hade jag brytt mej jävligt mycket.
Men nu bara för att jag vann två tradera auktioner får man ju prioritera bort det istället för när jag betalat det så har jag 500:- kvar som ska räcka tills den 25:e.
Varför kan det inte bara dyka upp 10 stycken jobb på ams som jag kan söka?
Eller varför kunde man inte ha självförtroende till att ägna en hel dag med att bara gå runt överallt i Västervik och leta jobb?
Jag står där jag står, jag står still.

Det enda jag kan söka som ligger ute nu är telefonförsäljare och där går faan gränsen.
Då är jag hellre utan pengar än jobbar med sånt jävla skit.

Nu jävlar ska jag...kolla på ett avsnitt av Greys anatomy.

Over and out.

Inga kommentarer: