18 oktober 2008

Operationer.

Drömmen inatt var konstig och inte direkt trevlig.
Det var som så att Agnes och jag skulle göra olika skönhetsoperationer.
När jag var klar med mitt visa det sej att jag hade förstorat överläppen, mer vet jag inte.
Men när Agnes inte var klar blev jag orolig så jag skulle gå och titta.
Och för att komma dit Agnes opererade sej var man tvungen att gå ut genom pappas ytterdörr.
Så jag gjorde det men det var inte så roligt för i trappuppgången stod det två sjukhustofflor mitt i trappan och sedan var det massa blod bredvid där och blodiga handavtryck på väggen så jag antar att det inte hade gått så bra.
Fick aldrig veta det för jag vaknade sedan.

Idag kommer mamma och pappa hit iallafall.
Vet inte riktigt vad vi ska göra mer än att åka upp till Tjolles grav.
Får väl se vad det blir av det.

Nu ska jag städa i ordning lite och sedan duscha.

Over and out.

Inga kommentarer: