19 oktober 2008

Möblering.

Idag har jag möblerat om.
Fortfarande ganska rörigt, ska plocka lite med det imorgon också men jag tror det blev bättre iallafall.

Spelade lite guitar hero nyss, nu har jag 5 stjärnor på alla låtar utan Raning blood på medium.
Bonuslåtarna har jag inte kört igenom alla än heller, men jag hittade en bonuslåt som var enormt rolig att spela, kommer inte ihåg vad den hette men det var något instrumentalt från 2007.
Fast den hade gärna fått vara lite svårare.

Spelat lite sims också idag annars har det inte blivit mycket mer för möbleringen tog nästan hela dagen.

Nu ska jag lägga mej.

Over and out.

4 kommentarer:

Anonym sa...

åh, ta kort på det, så man får se hur det ser ut hos er nu?!

DeadSilent sa...

Än kan jag inte ta kort för det är fortfarande lite rörigt.
Men det är inte så mycket att ta kort på egentligen, men jag kan göra det såfort jag fått ordning på allt :)

Anonym sa...

japp, det måste du.
fick ditt vykort idag :) så kul att läsa när du skrivit så där mycket! fint motiv också :P

DeadSilent sa...

Skulle egentligen skrivit ännu mer men blev tyvärr inte så :(
Haha ja visst var motivet fint :P