16 oktober 2008

Landskap.

Idag har jag äntligen kommit hem.
Skönt att vara iväg men ännu skönare att få komma hem igen :)

Vi åkte 7:15 från Lund i morse och var hemma vid 13:30.
Jag har varit slapp enda sedan jag kom hem.
Jag började med att ta hem alla avsnitt av olika serier som jag missat när jag varit iväg och sedan dess har jag bara suttit och kollat på det.
Även tryckt lite pizza emellan det också.

Nu är jag trött och det känns som jag har en hel sandlåda i ögonen.
Jag ska ta ut linserna, ta på mej glasögonen och lägga mej och läsa!

Berättar mer om min tripp senare när en viss Agnes har fått sitt vykort som jag råkade skicka så sent som idag :/
Innan dess vill jag inte skriva något för då är det inget roligt att läsa vykortet sedan.

Men jag återkommer, häng kvar bara.

Over and out.

2 kommentarer:

Jullan sa...

Välkommen hem! :-)

Livstid var bra. Jag gillar Liza Marklunds böcker.
Tycker att ljusböcker är kanon! Är jättebra att ha på jobbet när man går o städar tråkiga omklädningsrum. :-)
Men det är viktigt att det är en bra person som läser! Katarina Ewerlöf läser Marklunds böcker, och hon är jättebra!
Prova! Det är ju gratis... :-)

DeadSilent sa...

Ja Liza Marklunds böcker är bra, blir att köpa livstid senare.

Njaa, ljudböcker är ingenting för mej.
Jag vill lyssna till min egen berättarröst inne i mitt huvud :P
Jag skulle aldrig kunna koncentrera mej om jag inte fick läsa.