06 oktober 2008

Hej igen.

Än har jag inte försvunnit.
Mamma får skjuts in av en kompis vid 13:15 och när dom är i Västervik kommer dom och hämtar upp mej så vi kan åka upp till Jenny.
Och för dom som inte vet så är Jenny ingen person utan ett ställe.

Just nu är jag lite smått rastlös för jag är färdig med allting så det är bara vänta som gäller och vänta är inte riktigt min grej.
Men jag vaknade iallafall vid 9 av att Fredrik rakade sej.
Gick upp då och skickade ett sms till mammas hemtelefon, mycket roligare än ett vanligt sms.
Efter det ringde hon upp mej så vi pratade lite.
Efter det satt jag mej och kollade på ett nytt avsnitt av Dexter.
Sedan hoppade jag in i duschen och fixade mej i ordning, känns härligt.
Och sen dess har jag packat, bränt en skiva till mamma, lagt in lite nya låtar på mp3-spelaren och lite annat smått plock.
Var en sväng på Netto nyss och köpte cigaretter till mamma och mej.

Vet inte om jag ska kolla på ett nytt avsnitt av The Unit nu bara för att ha något att göra eller om jag ska vänta med det tills jag kommer hem.

Mamma och jag kommer iallafall inte svälta idag den saken är klar.
Jag ska ha med mej 4 av mina pizzabullar, mamma ska ha med sej 4 av sina.
Sedan blev det pizza över från igår som jag ska ta med mej.
Och mamma hade stekt ägg och fixat på mackor och så ska hon ha med sej kanelbullar och choklad.
Och massa vatten!
Vi är ingen frukt och yoghurt familj direkt :D
Medans man brukar se andra på bussen sitta och äta frukt trycker vi in annat skit ^^

Idag har jag fått ett nytt nummer av Sagoprinsessan.
Den här gången fick man läppglans med.
Det måste man ju testa.
Jag får väl ta med mej tidningen på bussen och läsa ^^

Skriver om allt möjligt bara för att försöka få tiden att gå.
Blir inte att kolla på The Unit.
Tror jag ska sätta mej och kolla omkring lite på youtube istället.

Syns om..massa dagar.

Over and out.

Inga kommentarer: