06 oktober 2008

Hej då.

Idag har det varit en väldigt slapp dag.
Jag vaknade vid 13 av att Andreas ringde.
Gick upp då och satt mej vid datorn och kollade på film, spelade spel och lite annat.
Sedan gick jag och la mej igen vid 16 och sov till 20.
Då beställde Fredrik och jag pizza och tryckte i oss.
Sen dess har jag bara suttit vid datorn och kollat på lite olika saker.
Och nu är det väl tänkt som så att jag ska lägga mej :P

Får ställa klockan tills imorgon bitti så jag kommer upp i tid för att duscha och packa.
Klockan 14:20 går bussen uppe från Jenny som ska ta mamma och mej ner till Skåne :)
Vi kommer vara framme i Lund vid 21:00, lång bussresa.
Väl i Lund ska vi ta pågatåget till Höör där morfar hämtar oss.
Vi åker hem på torsdag veckan därpå den 16:de.
Så det blir inget bloggande under den tiden.

Får se om jag skriver något imorgon bitti om jag hinner och har något att skriva om.
Annars så syns vi igen om 1 ½ vecka ungefär.

Over and out.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Förlåt för att jag inte hört av mig, men jag har ju som du kanske sett på min blogg, inte mått så bra på senaste tiden, därför har jag inte riktigt orkat med besök överhuvudtaget :/ Börjar bli bättre nu och det kanske tillochmed kan bli bra tills du kommit hem igen, och då vill jag gärna ses :) Ha´t så bra i schkåne nu, och skicka mig gärna ett vykort :D

DeadSilent sa...

Det är lugnt, jag förstod hur det låg till.
Bra att du börjar bli bättre, hoppas det håller i sej nu :)
Det är du värd.

Jag skulle nog tro att det dyker upp ett vykort!
Kram på dej min bästa vän.