19 september 2008

Where do you go when you're lonely?




4 kommentarer:

Anonym sa...

du skulle se mitt leende när jag fick se att du hade lagt upp dom här bilderna :P samtidigt som jag ligger här och ler stort, så blir jag ledsen och tänker på hur mycket jag saknar dom där tiderna.

man skulle veta då hur bra man egentligen hade det, hur kul allting var och hur bra man mådde.

jag skulle ge ALLT I VÄRLDEN för att spola tillbaka tiden, och stanna där för evigt.

du är min bästa vän, anna K <3

DeadSilent sa...

Ja då var allt perfekt!
Men istället för att spola tillbaka tiden vilket tyvärr inte går så får vi försöka att få tillbaka den tiden istället.
Det är en grej du kan kämpa för, även jag :)
Gå tillbaka till den tiden när allt känns jobbigt och kämpa för att få tillbaka den.

Du är min enda och bästa vän <3

Jullan sa...

Vad söta ni är!

Sista bilden är skitfin!

DeadSilent sa...

Hihi tack :)