19 september 2008

Fotvandring.

Nu har jag sprungit omkring en del.
Jag gick med mina fötter ner till stan.
Svängde in på h&m och när jag skulle kolla på Hello Kitty sminkväskan så fanns det bara rosa o.0
Men sedan hittade jag en grå i en korg där det var halva priset på saker som blivit "defekta"
Så den var skitig av smink eller något men jag köpte den ändå och jag fick bort det smutsiga ändå så det tycker jag var bra, 15:-

Efter det gick jag vidare till Meddo.
Snacka om att det var ett tag sedan jag var där.
När Agnes och jag var där när det hade öppnat var det billigt att sola, 30:- för 30 min eller hur var det?
Men nu kostade det 90:- för 30 min.
Jag solade i 20 min iallafall, 60 spänn.
Ingen bra grej att göra när man har dåligt med pengar men va faan, jag kommer aldrig ut och gör något så jag struntar faktiskt i det nu, försent att bry sej ändå :P

När solningen var färdig gick jag upp till Fredrik en sväng på v-data.
Han fråga om det var ok med mej att han åkte iväg på speedway och blev borta hela kvällen och det sa jag att det var.
Så han åkte iväg redan vid 15.
Då var tanken att jag skulle ta linjebussen hem men jag orkade inte vänta så jag gick istället.
Svängde in på willys en sväng också så nu har jag inte alls mycket pengar kvar, 40:- kanske.
Men det är lugnt.

Nu är det skönt att få sitta ner iallafall, känns bra att man inte bara suttit här hela dagen som det brukar bli.
Men nu ska jag iallafall slöa och börja titta på De drabbade och tugga i mej en baguette.

Over and out.

Inga kommentarer: