19 september 2008

Kille.

Jag klippte håret igår iallafall.
Men det blev inte någon av dom frisyrerna som jag la upp bild på.
Jag började klippa med idén om att jag skulle göra den korta frisyren men jag vågade inte klippa så kort.
Så istället blev det en killfrisyr av det hela.
Men det passar ju perfekt till mitt okvinnliga ansikte så det är väl inget att klaga över.


Jag ställde inte klockan på 9 imorse utan 10 istället.
Tidigt ändå för min del, och trött var jag när jag vaknade.
Det gick faktiskt rätt bra att somna inatt, somnade lite efter 2.
Jag funderar på att gå ner till stan en sväng och kanske sola lite.
Så ska jag svänga förbi h&m och kolla om dom har kvar Hello Kitty sminkväskor för isåfall så köper jag faan i mej en :)

Over and out.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Ola från idol?? Jaha.. nähää.. de e du anna.. oJ dÅ

Kram din JÄVLIGT tuffe bror

DeadSilent sa...

Haha ja det är mycket möjligt.
Först tyckte jag att jag såg ut som jihde fast blond.
Men jag såg att han hade kortare hår :D

Tönt bror!

Anonym sa...

så jäkla fint det blev :)

DeadSilent sa...

Haha, tack, tur att någon tycker det.
Jag tycker bara jag ser ut som en kille så :P

Unknown sa...

Deet blev jätte snyggt:)
Spretigt och snyggt!

Cammie sa...

Så himla snygg frilla... Klippte du dig själv?

DeadSilent sa...

Tack så mycket, ja det gjorde jag.

Jullan sa...

Du är så jättesöt!
Blev ju kanonfint!

DeadSilent sa...

Tack så mycket Jullan och Anneli.