18 september 2008

I brist på annat.

Ditt namn? Anna.
Födelseår? 1989.
Hur lång är du? 1.62
Spelar du något instrument? Guitar hero gitarr om det räknas :P
Dina första tankar när du vaknar? "Jag somnar snart om igen"
Är du hungrig? Usch nej, tvärtom.
Var befinner du dig just nu? Hemma.
Biter du på naglarna? Ja jag gör ju det.
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? Svarta och rosa Hello Kitty'sar.
Vad är du bra på? Titta på tv-serier, det är jag expert på (Fredriks utlåtande)
Har du några husdjur? Japp, två katter (en tuff Kippy-bit och en töntig Myr-tuss) och lilla dvärghamster Plupp.
Är du singel? Nej.
Vem är snyggast? Robert Knepper o.O
Vem vet mest om dig? Jag själv.
Vad vill du just nu? Vara trött och kunna somna innan klockan 3-4 inatt.
Ditt mål i livet? Inte en jävla aning.
Rädd för? Alla sorters småkryp.
Hur gammal är den äldsta person du kysst? 39 år.
Har du körkort? Nej då.
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Inget vad jag vet.
Pepsi eller Coca cola? Inget av det.
McDonalds eller Burgerking? Mc Donalds, finns väl inget annat rätt svar.
Sjunger du? Ja när jag är ensam hemma för mina grannar ^^
Vad har du för skostorlek? 36-37.
Har du haft sex med fler än 1 person på samma gång? Nej tack och lov.
Vill du gifta dig? Inte direkt.
Kommer du överens med dina föräldrar? Ja.
Din hårfärg? Blont med brun utväxt.
Skorna du hade på dig idag? Har bara haft på mej mystofflor idag.
Grönan eller Liseberg? Liseberg, har iofs aldrig varit på Grönan.
Vad sover du i? Sängen? Men natten som var sov jag i sovsäck på soffan.
Favoritmat och dryck? Finns så mycket god mat, men lingongryta är väl en av favoriterna och iskallt vatten till det.
Hur svarar du i mobilen? "Ah"
Sov du ensam inatt? Det var lite blandat, jag pendlade mellan soffan och sängen för att försöka somna.
Vad gjorde du kl 08 imorse? Då sov jag förfullt.
Vad gjorde du för 15 min sedan? Kollade på idol.
Vad var det senaste någon sa till dig? Kommer inte ihåg vad Fredrik sa till mej nyss innan han la sej :P Bra minne.
Vad har du druckit idag? Vatten.
Vad är det för väder hos dig nu? Natt-väder.
Godaste glassmaken? Inte så förtjust i glass så jag har ingen direkt favorit.
Sover du tungt? Ibland.
Drömmer du mardrömmar? Det händer men inte ofta.
Favoritklädsel? Mjukisbyxor och någon tröja bara.
Vad ser du om du tittar till höger? Pluppens bur.
Favoritgodis? Choklad tror jag.
Hur många kuddar sover du med? Två stycken.
Vad längtar du mest efter just nu? Sommaren?
Vad väntar dig om 10 år? Ingen aning, men förhoppningsvis har jag kommit längre i livet än såhär.
Vad luktar det nu om du sniffar lite? Ingenting.
Saknar du någon nu? Ja, Agnes.
Snus eller cigaretter? Cigaretter.
Vill du ha barn? Ja.
Längtar du till din nästa födelsedag? Absolut, alkis på heltid ska jag bli när jag fyller 20.
Är du snäll? När jag orkar.
Är du blyg? Kan vara väldigt blyg.
Har du spytt i någons knä? Nej det hoppas jag inte.
Tycker du om fester? Beror på vilka jag festar med.
Tycker folk du är snygg? Det skiter jag i.
Är du modig? Nej det är ju synd att säga.
Har du använt någon hårprodukt idag? Schampoo, hårspray och hårgelé.
Har du bråkat med någon idag? Nej.
Vad har du för planer till helgen? Ingenting för tillfället.
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? 20 är väl bra.
Är du sugen på något nu? Iskallt vatten.
Brukar du bada i sjöar om somrarna? Ja!
En bra film? Kopps sitter aldrig fel :)
Vem får en kram? Agnes.
Vem får en puss? Fredrik.
Brukar du läsa horoskop? Väldigt sällan men det händer.
Sprit, cider, vin eller öl? Sprit och cider.
Kan du baka bullar? Ja.
Bläck eller blyerts? Bläck.
Katt eller råtta? Katt.
Hund eller katt? Både och, fast såna hundar som inte dreglar.

Någon som ens orkar läsa klart sånt här?
Det brukar inte jag orka nämligen.

Pluppen springer i 200km\h i sitt hjul nu, japp så är det.

Jag ska ställa alarmet på min mobil imorgon på 9 även om jag inte skulle kunna somna förrän 8 imorgon bitti.
Så får jag faan gå ut och gå eller vad faan som helst imorgon så jag håller mej vaken på dagen och då förhoppningsvis kanske jag somnar tidigare imorgon kväll.
För detta är ju trist, lägga sej runt 00:00 tiden och ligga och glo i 3-4 timmar innan man kan somna.

Nu ska jag gå och röka och göra mej redo för sängen, korsord och rastlösheten.

Over and out.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag tycker om att kramas :)

DeadSilent sa...

Tur det :)