18 september 2008

Frisyr.

Jag är rastlös!
Jag känner för att klippa mej.
Jag tycker inte om långt hår, jag vill inte ha det, jag passar inte i det!
Sitter och kollar på massa frisyrer nu.
Dom här två tycker jag om.
Jag gillar den understa mest men den är mer vågad eller vad man ska säga.
Det jag menar är att då måste jag klippa av mer hår och ångrar man sej efter det så är det faan så mycket värre än om man skulle ångra sej om man klippte som på den översta bilden.
Sedan är ju frågan vad man skulle passa i.
Och för den delen så klipper jag ju håret själv också så även om jag väljer en av dom här frisyrerna kommer det inte se ut som någon av dom iallafall :P
Ska jag våga klippa riktigt kort?


1 kommentar:

Jullan sa...

Svårt!
Båda är väldigt snygga!
Jag skulle nog kunna tänka mej den översta.
Men tyvärr så blir mitt hår platt som en pankaka efter en stund, även om jag har massa massa grejer.