18 september 2008

Annons-Plupp.

Nu funkar vasterviktorget.se igen så nu ligger Pluppen ute på annons ^^
Undrar om det kommer vara någon som är intresserad.
http://www.vasterviktorget.se/index.php?val=info&id=1643&l=&kategori=18&franfs=1&stad_namn=vastervik&tsokord=
Det hoppade in en vitlögn mitt i allt också.
För buren har jag fått av Agnes mamma och alla tillbehör är mina :P
Men det känns så dumt att skriva att jag säljer Pluppen för att jag ska skaffa en guldhamster och att det är anledningen till att jag behöver ha kvar buren och allting till.
Hoppas någon är intresserad!
Jag antar att det hade varit lättare att få henne såld om bur och allt ingick men jag får väl se hur det går.

Har precis sett Prison Break för den svenska texten hade kommit ut.
Men det känns som det var meningslöst att ha väntat på den för den var totalt värdelös.
Jag blev bara förvirrad av att läsa.

Jaha, vad ska man göra nu då?
Jag ska röka iallafall och efter det får jag väl se vad det blir av det.

Over and out.

Inga kommentarer: