20 september 2008

Sprit är bra för kropp och själ.

Fredrik väckte mej klockan 10, precis när jag skulle på begravning eller vad det nu var jag drömde om.
Jag satt igång dagen med Singing Bee.
Så nu har jag precis sätt klart på det.

Ska snart hoppa in i duschen.
Sedan när Fredrik slutar jobbet vid 14 och när han kommit hem ska vi se på House o.O
Jag har redan sett på första avsnittet på säsong 5 men så gör vi alltid att först ser jag på det med engelsk text sedan när svenska texten har kommit så ser vi det tillsammans.
Jag fattar ju inte alla medicinska termer på engelska så.
Efter det blir det nog att fixa mat, järpar med potatis och gräddsås.
Får se vad klockan blir om jag hinner se klart "älskar, älskar inte" efter det.
Den filmen är ju underbar.

Men vad som gäller för ikväll är att Fredrik ska vara med några kompisar och lana och troligtvis blir det lite alkoholdrickande för hans del.
Och jag ska vara med min töntiga bror, Diener, Patte och vilka det nu var, hos någon här på Markör som heter Palm.
Det har väl varit prat om att det ska bli Singstar, hjääälp o.O
Och självklart sprit. Kosken och 7.0:or för min del tack vare min bror som är rik :P
Det kommer bli kul som vanligt.

Magen skriker, den är hungrig.
Får väl se om jag trycker i mej några mackor eller om det blir att vänta tills jag ska laga mat.
Nu är det iallafall duschning som gäller.

Jag saknar dej, Agnes!
Om allt hade varit bra hade jag släpat med dej ikväll för jag tror att du också hade haft kul.
Men jag tror väl knappast att det är den sista festen med min bror så än är det inte försent.
Ingenting är försent.

Nu blir det duschen.
Over and out.

2 kommentarer:

Anonym sa...

saknar dig med :) vi ska verkligen "göra" saker igen sedan när jag blivit bättre, saker som liknar sånt vi gjorde förr tycker jag.

DeadSilent sa...

Japp det ska vi verkligen!
Vi kanske ska börja om från början helt, åka till Gamleby och snatta på ica blir väl en bra start? :D

Bowla måste vi göra någon gång!