22 september 2008

Bakfuller.

Jag har ont i magen.
Har precis ätit någon glass som vi hade hemma men som vanligt glömde jag bort att jag får ont i magen av glass.
Men men..

Lördagen var kul, gårdagen var inte lika kul.
Allt jag orkar skriva :P

Idag är det slött, men jag ska nog komma igång.
Ta mej en dusch eller något och sedan gå till Netto och köpa cigg.
Så tänkte jag göra korvstroganoff ikväll kanske.
Beror på vad Fredrik vill.

Imorgon eftermiddag ska jag till Agnes iallafall.
Besöket igår blev väl inte så lyckat med tanke på att jag var så bakfull eller vad jag nu var.
Men imorgon blir det monopol!
Och efter att jag har varit hos Agnes så ska jag åka hem till mamma.
Sedan kommer jag inte hem förrän på söndag.

Ska nog packa lite redan idag iom att jag troligen ska till Agnes vid 1 och sedan passa in någon buss efter besöket hos Agnes så tanken är ju att jag inte ska hem innan jag åker.
Och packa innan 1 imorgon gör jag nog inte så det får bli idag.
Måste ju tänka på vad jag ska ha med mej också till tältningen med min bror.

Orkar inte skriva mer nu, vet knappt vad jag skriver om ändå känns det som.
Hjärnan har inte riktigt hunnit ikapp än sedan lördags.

Over and out.

Inga kommentarer: