22 september 2008

Mycket babbel.

Nu har jag varit på Netto iallafall.
Jag hade 18:- i plånboken, jag köpte 1 liter mjölk och en korvstroganoff mix för 16:50:-
Så hade mamma satt in 50:- på mitt konto till cigg plus att jag hade 7:- innan.
Dom hade inte långa prince så jag drog till med långa level för 38:-
Så nu har jag 19:- kvar på kontot och 1:50:- i plånboken, alltså 20:50:-
Dom får Fredrik av mej :P
Han har väl mer nytta av dom än vad jag har för när jag är hos mamma så behöver jag ju inga pengar ^^
Inte för att 20:50:- räcker så långt men det är alltid bättre än inget.

Ni som inte är rökare borde tycka att det är hemskt att jag i princip använder mina sista pengar till cigg.
Men utan cigaretter så lovar jag att det inte är någon som vill vara i min närhet.
Lättare att strunta i att köpa mat för det finns väl alltid något man kan slänga ihop av det man har kvar hemma.

Jag kommer inte ihåg hur level är att röka, har för mej om att dom är ok men sedan är ju frågan om dom brinner upp på 1 sekund eller inte.
För gör dom inte det så ska jag nog börja köpa dom istället för 38:- är ju bättre än 50:- för prince.
I längden är det bättre.
Men som sagt om level brinner upp snabbt så blir det ju att man röker mer och behöver köpa mer cigaretter och då kan man lika gärna köpa dyrare som räcker längre.

Faan vad jag babblar om helt ointressanta grejer.
Det märks att jag aldrig pratar med folk.
Hela dagarna är jag själv, jag går inte ut om jag inte måste.
Jag pratar med mamma lite i telefon.
Annars så är det bara Fredrik man pratar lite med på kvällen.
Det är inte lustigt att jag är folkskygg.
Jag kan till och med gå omvägar när jag är ute bara för att få slippa gå förbi folk, jag tycker det är hemskt att göra det, obehagligt att gå förbi folk.

Babbel babbel..jätte intressant.

Nu ska jag ringa min bror, han kanske inte är vaken men man kan ju alltid testa.
Han jobbar natt, därför han kanske inte är vaken :P
Over and out.

2 kommentarer:

Jullan sa...

Men har du inte slutat röka än? :-)

Korvtroganoff mix?!
Det var de värsta. Korvstroganoff som går soå snabbt att slänga ihop!
Lite falukorv, lök, tomatpure o grädde och vipps så är det klart. :-)

I kväll ska jag dregla över persbrandt i den nya serien. mohaha

DeadSilent sa...

Nej det där med att sluta röka är nog inte riktigt min grej.

Jajaja, men jag hade ju inte pengar till att köpa grejer så jag kunde göra egen så det fick ju bli mix :)

Ja gör det du, jag tänkte också se den om den finns att tanka hem för jag hade inte tid att se det.