30 september 2008

Sång.

Nu har jag precis kollat på idol, på tv'n, helt otroligt.
Första gången jag sätter på tv'n på hur länge som helst, annars är det bara Fredrik som sitter där.
Tv är inget för mej.
Maria Wern är det nu men nej du, det tar jag hem sedan istället.
1 timme är lång tid att sitta framför en tv, men att sitta och kolla på serier och filmer på datorn kan jag göra i flera timmar.

Idol var inte mycket att ha ikväll iallafall.
Inte direkt någon av killarna som har något speciellt i rösten.
Någon jag verkligen hatar är äckliga jävla Johan, hoppas verkligen han åker ut för han mår man ju dåligt av att se och höra.
Men möjligtvis den mörhåriga Robin är något att ha, men måste höra mer av honom för att vara säker.
Men Lars finns ju som tur är, lite skeptisk till hans röst men jag tror jag kommer fastna för den med.
Men hans personlighet har jag fastnat för iallafall, faan så charmig han är, man vill bara krama om honom eller något :)
Igår var ju idol faan så mycket bättre, tyckte om alla tjejer förutom Anna.

Nu kom Fredrik hem.

Over and out.

2 kommentarer:

Jullan sa...

Främmande fågel ska vi snart kolla på.
Bra grejer och utan reklam!

DeadSilent sa...

Jag tycker inte det är så mycket att ha faktiskt, skönt att det bara är ett avsnitt till.
Känner mej ju tvungen att se klart det nu när jag sett dom andra avsnitten.