30 september 2008

Lilla Tjolle.

Vaknade för 30 min sedan då skulle jag ut på balkongen och röka.
Märkte då att jag inte hade några prince kvar utan att det var dags för mentholjävlarna.
Så jag satt fyr på en sån och fy faan så jävla hemskt, det slutade med att jag bröt av filtret och rökte utan det.
Men dom var ändå värdelösa för dom tog slut hur fort som helst.
Så jag har precis varit på netto och köpt långa prince istället ^^
Synd att jag öppnade dom andra annars hade jag nog kunnat lämna tillbaka dom.
Men va faan, inte så jävla noga.
Råkade få med mej en korsordstidning i farten också.
Det var också lite dumt kanske, har redan 6 stycken korsordstidningar att lösa i ^^
Men jag var bara tvungen.

Idag blir det ingen lingongryta som det var tänkt och imorgon blir det ingen köttfärssås för Fredrik ska ju på speedway som vanligt både idag och imorgon.
Jag trodde det var slut men det tar visst aldrig slut.
Får väl göra köttfärssås på torsdag då och lingongryta blir kanske på lördag för Fredriks bror kommer också hit och äter då.

Pappa kommer även på lördag, fast på förmiddagen, då ska vi upp till djurkyrkogården och kolla hur det ser ut uppe hos Tjolle, vi ska även fixa och plantera lite.
Jag fattar inte såna människor som kan förstöra allting på en djurkyrkogård, helt sjuka i huvudet.
Kollade nyss på videoklippet på vt's hemsida om vandaliseringen och den röran man såg i bakgrunden är där Tjolle ligger.
Jag är känslig när det gäller djur.
Skulle någon stå här utanför och sparka på en människa eller sparka på ett djur så skulle jag bli faan så mycket mer förbannad om det var ett djur.

Nu måste jag röka.

Over and out.

Inga kommentarer: