29 september 2008

Slut på idéer till någon rubrik för idag.

Nu är hålkakorna och pizzabullarna klara :)
Som vanligt blev jag inte nöjd med det jag gör.
Dom första två hålkakorna jag satt in i ugnen blev lite för mörka, dom två efter det blev bra men dom två sista blev det pannkaka av nästan bokstavligen för jag orka inte vänta på att dom skulle jäsa klart så dom blev lite mindre och plattare men va faan, spelar väl ingen roll egentligen hur det ser ut, huvudsaken är att dom är goda.

Pizzabullarna blev nog bra iallafall, stör mej bara på att skinkan blev lite bränd av det som stack upp ur bullarna.
Men som sagt det går nog att äta iallafall.




Har precis tuggat i mej lite mat.
Åt lustigt nog väldigt lite.
Med tanke på att det var det första jag åt idag så borde jag vräkt i mej men jag blev mätt jätte fort.
Fredrik är iväg på något möte, han fick reda på det när han var på väg hem så han hann inte äta någon mat, han tog med sej 2 pizzabullar bara så ska han äta när han kommer hem istället.
Hade vi ätit tillsammans hade jag nog ätit mer även att jag blev mätt för då har jag mer ro till att sitta än vad jag har när jag äter ensam.
Har ont i ryggen nu, är väl för att jag har stått och hållt på i köket hela dagen, inte van vid det.
Rätt skrämmande egentligen att man får ont i ryggen när man är 19 år för en sån sak.
Lika skrämmande som att jag har så jävla dålig kondition vid min ålder.
Men nu har ju inte det med saken att göra.
Jag har diskat 3 gånger idag, det är mer än jag brukar göra på en hel vecka :P
Men jag hade mått dåligt om jag inte diskat något alls idag för då hade det varit massor.
Nu ska jag kolla på Ensam mamma söker, inget vidare program men får väl se det bara för att det är med en från Västervik.
Sedan får jag se om jag ser Oskyldigt dömd eller om det blir något annat medans jag väntar på att Idol släpps på internet.
Over and out.

2 kommentarer:

Jullan sa...

Det ser gott ut!
Pizzabullar är gott!
Såg något liknade fast det var muffins.. kanske man skulle prova.

DeadSilent sa...

Tur att det inte ser äckligt ut iallafall :P
Ja pizzabullar är gottit.
Jaså? Låter lite udda men det kanske också är gott.