29 september 2008

Baka, laga, steka, ugna.

Nu har jag varit på Netto och handlat.
Dom hade allt jag behövde förutom fläskstek och kinesisk soja.
Så det får Fredrik handla på willys på vägen hem ikväll.
Så gör jag nog lingongryta imorgon för det är det jag behöver det till.

Men idag blir det att göra hålkakor iallafall.
Men det blir inte pizza, jag gör pizzabullar istället och fryser in.

Till maten idag tänkte jag göra den vanliga gratängen jag brukar göra med köttfärs och pasta.
Får handla imorgon också för nu kom jag på att jag kan göra köttfärssås någon dag också.
Det var ett tag sedan jag gjorde den och den är ju så jävla god med färsk pasta till.

Köpte cigaretter också.
Det blev ju inte så lyckat, jag visste väl inte att gröna level var menthol :/
Röka menthol cigaretter är ju som att ha 10 halstabletter i käften som renar enda upp i hjärnan.
Man kan nästan tro att man har ett stort hål i ansiktet för man kvävs nästan av för mycket luft när man andas efter att man har rökt sånt skit.

Nej jag kanske skulle börja baka lite :)

Over and out.

Inga kommentarer: