01 oktober 2008

Shopping.

Idag vaknade jag vid 10 och strax därefter ringde mamma.
Hade helt glömt bort att hon skulle in till Västervik idag.
Det regnade massa så jag tog bussen ner till stan så gick vi först och fikade på Tant grön, blev varsin kycklingbaguette, dom är lika mättande som en pizza :D
Gott var det iallafall.
Efter det gick vi i massa affärer för mamma ville ha lite nya kläder.
Så hon köpte 4 stycken tröjor, en bh och sedan blev det en liten gosedjursgris :)
Och jag fick mej faktiskt en jacka, inte lika tjock som min vinterjacka men inte lika tunn som mina sommarjackor så det var precis vad jag behövde.
Jackan är inte alls min stil egentligen men jag tyckter om den.
Den fanns i svart/vit också och det är mer min stil men va faan, jag tycker om grönt.
Inte vitt lika mycket men det är lite annorlunda mot alla andra jag har iallafall (har bara svarta jackor)
Var lite orolig att ingen skulle passa först, testade en M men det var för stort, likadant var det med S så det fick bli en XS men jag hade kunnat ha ännu mindre så dom var väldigt stora i storlekarna.





Nu ska jag bara sitta och ta det lugnt med ett avsnitt av någon serie.
Ikväll ska Fredrik hem till Dagge och kolla på speedway och Fredrik undrade om jag ville följa med.
Jag är ju inte direkt så intresserad av att glo på det men får se om jag hänger med iallafall för att få lite sällskap.
Annars blir jag hemma och kollar på idol, det verkar ju betydligt bättre att titta på ^^

Ska jag svänga förbi imorgon Agnes?

Over and out.

4 kommentarer:

Anonym sa...

hej du där. tror det blir bättre om du kommer imorgon (fredag), för idag är det arbetsterapi o sånt på eftermiddagen. om du kan då förstås. //agnes

DeadSilent sa...

Japp det ska funka :)

Jullan sa...

Snygg jacka!

DeadSilent sa...

Tack :)
Hitta den faktiskt på Sandströms av alla affärer.