17 september 2008

Lägenhet.

Jag är trött..jämt.
Jag sover för mycket och gör för lite.
Men inatt kunde jag inte somna förrän 4 och mamma ringde och väckte mej vid 9:30.

Förhoppningvis piggnar jag till och gör någon nytta idag.
Måste åka till högö och köpa kattsand.
Måste även till netto för jag tänkte göra taco ikväll så måste köpa allt som hör till det.

Nästa vecka ska jag till mamma på torsdag, då ska vi kolla på en lägenhet till mej.
Jag kommer antagligen inte vilja ha den.
Jag vill ju bo i Gamleby men då får jag bo utan Fredrik och det vill jag inte.
Då känns det som vi skulle gå bakåt i vår relation istället för framåt.
Men titta kan man ju alltid.

Blir kvar hos mamma då för på torsdagen är det marknad så det ska vi gå på.
Mamma har tagit ledigt den dagen bara för det :P

På fredagen ska Andreas och jag tälta :D
Blir att åka ut med båten någonstans och tälta i det iskalla vädret (härligt)
Då kommer man få ha sovsäck, extra täcke, tjocka kläder och massa sånt att mysa ner sej i, plus Andreas snarkningar :/ Får bli att köpa öronproppar!
Blir även grillning, alkohol, musik och helt enkelt trevligt!
Och på lördagen är man väl bakis och då stannar man hos mamma till på söndag.
Sedan åker man väl hem :)

Tänkte börja dagen lite försiktigt med att kolla på ett nytt avsnitt av one tree hill som kom ut igår.
Och bäst av allt! Idag har House kommit ut! WAAAAAAAAAAAH!
Hoppas även svensk text kommer ut snabbt så jag kan se det såfort som möjligt.

Tjo och tjim!

2 kommentarer:

Anonym sa...

ska du kolla på en lägenhet som ligger i gby?

DeadSilent sa...

Jag skulle gjort det men det blir inget.
Var någon annan som skulle ha lägenheten.