15 september 2008

Kevin Bacon.

Filmen se7en var också bra men inte lika bra som dom andra två.

Idag har jag sett Leaving Las Vegas men den var inget att ha direkt.
Har även tankat hem en som heter Sleepers, undrar om den är något att ha.
Om inte annat så är ju Kevin Bacon med och då har jag iallafall något att titta på.
Dessvärre är ju filmen från -96 och då är han ju kanske lite för ung ;)
Bilden visar ju tydligt att han inte var snygg när han var yngre med sin babyhy.
Det ska vara..hmm..rynkor låtar ju inget vidare, skarpare linjer låter finare ^^
Jag är pedofil fast åt fel håll :D


Har precis varit och handlat.
Ångrar att jag inte köpte godis för jag blev sugen på det nu, iallafall choklad.

Inatt drömde jag att jag var på Roffans när det fanns i Gamleby.
Skulle såklart köpa godis.
Men det tog en jävla tid för mej och Dennis Juhlin var också där och vi hade slagsmål ett tag.
Sedan när jag äntligen hade bestämt mej för vad jag skulle köpa iallafall så skulle jag betala men så fråga jag om han hade bläckpennor med sudd, mitt i det vaknade jag.
Och hela drömmen har egentligen bara med att göra vad Agnes och jag snacka om igår.
För vi prata om godis, vi snackade om klassen därav Dennis och jag frågade om hon hade kvar sin bläckpenna med sudd ^^


Over and out.

2 kommentarer:

Jullan sa...

Men är ju jättelångt kvar till januari!

Bacon är något man äter!
Ska man se ögongodis så får man kolla på Vin Diesel eller Keanu Reeves. Och Persbrant såklart!

Så är det förstår du.

DeadSilent sa...

Nämen Jullan!
Dom kan man ju inte titta på :P
Robert Knepper däremot, snyggare går inte att hitta :)