17 september 2008

Skåningar.

Då har man tryckt i sej taco nu.
Fredrik tryckte även in ett choklad efter det, fattar inte hur han kan.
Och käft, det heter ett choklad och inte en choklad, punkt slut.
Ett choklad, en chokladbit, tyst.
Var tvungen att googla det nu bara för det och det verkar som att "ett choklad" sägs av skåningar.
Men med tanke på att min mamma och bror är det så hänger väl jag med på en del saker också.
Men enligt svenska akademins ordlista så är både ett och en choklad korrekt.
Hur nu en choklad kan vara det :P
Skit samma.

Tankar hem idol nu som jag ska kolla på.
Klarar inte av att se det eller något annat program på tvn pga all jävla reklam.
Enklare att ta hem det istället.

Jag börjar bli smått galen av att inte ha någon serie att kolla på.
Har försökt med filmer, funka ju ett tag.
Och idag har jag kollat på Anna Holt men det var väl inget med det direkt.
Tar hem De drabbade nu vilket tar 6 dagar just nu.
Enda anledningen till att jag ska se det är för att min bror tycker om det.
Det kan ju faktiskt vara bra även att Heroes har gjorts pga det.
Men bara för att Heroes är skit behöver det ju inte betyda att De drabbade är det.

Jag har fått bort disken idag också, känns skönt.
Och kattlådan har Fredrik tagit hand om.

Nu ska jag se på idol.
Over and out.

Inga kommentarer: