07 september 2008

Idol.

Det skorrar i fönstrena och det verkar vara någon form av nödsituation här utanför för någon ropar S.O.S.
Eller så kanske det bara är Ola från idol som är igång.
Mamma skulle varit här nu för hon tycker ju om honom.
Själv är jag glad att träden skymmer synen så jag slipper se honom.
Det hade varit roligare om dom hade tagit hit Marie från idol.
Eller ja Amanda hade ju också gått bra så hade man fått sej ett gott skratt när hon börjar med sin falska sång.

Det går omkring en häst här utanför också, det roar mej mer.
Jävla påhitt.

För den delen så har jag spionerat på dej Jullan, tror det var du iallafall :D

Det är sorgligt så mycket jag skulle vilja ha ett tuggummi nu.
Men lämna lägenheten verkar farligt.
Ska lägga mej och lösa korsord istället.

Over and out.

4 kommentarer:

Anonym sa...

stackars dig idag alltså. hörde den där smörapan förut när jag satt på mammas balkong. förstår faktiskt inte vad folk ser i honom. alla låtarna lät ju likdant och det hade kunnat vara vem som helst som sjöng från idol, man hör ju ingen skillnad på dom där idolkillarna.

DeadSilent sa...

Så sant.
Han körde liksom två låtar som jag kände igen och resten lät precis likadant.
Sen när han skulle åka iväg i en bil så sprang massa småtjejer efter bilen, usch säger jag bara.

Jullan sa...

Jasså du spionerar på mej... Det var värst. :-)

Ja jävla ola! På grund av honom fick inte Oscar åka häst eller få en ballong.

DeadSilent sa...

Japp det gör jag ^^ Satt på balkongen och spionera :)

Ja jag läste det!
Dålig stil.